Monday, May 23, 2011

Confession from my heart : Sejarah berulang lagi. Aku menangis ..

Kebenaran hanya membuatkan kita lebih terluka. Mungkin sebab itu orang lebih suka menipu daripada jujur. kan ?

Aku rasa kecewa. Kecewa sangat-sangat. Aku tidak tahu apa langkah aku seterusnya. Ke kiri ? Atau ke kanan ?

Adakah aku seorang pelakon yang hebat ? Atau seorang hipokrit yang hebat ?

Aku tak sanggup pakai topeng ini lagi. Topeng ini hanya menutup kesedihan sahaja. Topeng ini hanya menunjukkan senyuman sahaja. Tidak menunjukkan perasaan sebenar aku.

Aku tak sanggup menggunakan suara ini lagi. Suara ini membuatkan aku kelihatan lebih ceria. Gelak ketawa yang ceria ini menunjukkan diri aku bagaikan tiada masalah langsung. Bahagia selalu.

Aku dah tak sanggup. Hanya di sini saja aku dapat luahkan rasa sakit ini.

Blog. Thank you for listening.

Aku tak sanggup ditipu lagi. Aku tak sanggup kecewa lagi. Aku tak sanggup menangis lagi. Aku dah tak sanggup. Please. PLEASE STOP !! :(







Mungkin benar kata orang.
Walau bagaimanapun hidup kita,
kita kena hadapinya dengan tenang.
Kerana kita hanya merancang,
Allah SWT yang menentukannya ..
Mungkin benar kata ibu.
Jangan layan sangat perasaan kita,
nanti ia semakin menjadi-jadi.
Bertambah sakit,
bertambah perit ..



Tapi aku dah tak sanggup,
Hadapi semua ini,
Menahan semua ini,
Menanggung semua ini,



Please stop,
I cannot handle all this things again,
It kills me .. :(